Kérjük azonnal jelezze a hibát partnerünknél!
Hogyan tudja a hibát jelezni?
Amennyiben az otthonában észlelte a problémát úgy kérjük készítsen okostelefonjával, fényképezőgépével egy képet a sérülésről és juttassa el a vásárlás helyszínére.
Mi történik ezután?
Partnerünk továbbítja a fényképet cégünknek. Garanciával foglalkozó szakemberünk elbírálja és a lehető legjobb, legkényelmesebb és leggyorsabb megoldást megkeresi Önnek!
Amennyiben már próbálkozott partnerünknél és nem történt változás, úgy kérjük, hogy az alább letölthető hibabejelentő lapot kitöltve a bútor hibájáról készült fényképekkel együt küldje a garancia@etsberger.hu e-mail címre.
Fontos tudnivaló!
Szinte kizárt, hogy a házilag összeállított bútornál el lehessen érni olyan szintű stabilitást és ebből (is) adódó tartósságot, mint a gyárban összerakottnál. Amikor tehát bútort vásárol, törekedjen a gyárilag összeszerelt fenyőbútort előnyben részesíteni.
Amennyiben Ön összeszerelt termékünket lapraszerelten kéri, úgy az egyedi kategóriába eső termék garanciáját is egyedileg bíráljuk el!