2015-09-23

Garancia

Megérkezett várva várt fenyőbútora és valami hibát talált rajta?
Kérjük azonnal jelezze a hibát partnerünknél!

Hogyan tudja a hibát jelezni?
Amennyiben az otthonában észlelte a problémát úgy kérjük készítsen okostelefonjával, fényképezőgépével egy képet a sérülésről és juttassa el a vásárlás helyszínére.

Mi történik ezután?
Partnerünk továbbítja a fényképet cégünknek. Garanciával foglalkozó szakemberünk elbírálja és a lehető legjobb, legkényelmesebb és leggyorsabb megoldást megkeresi Önnek!

Amennyiben már próbálkozott partnerünknél és nem történt változás, úgy kérjük, hogy az alább letölthető hibabejelentő lapot kitöltve a bútor hibájáról készült fényképekkel együt küldje a garancia@etsberger.hu e-mail címre.

Fontos tudnivaló!
Szinte kizárt, hogy a házilag összeállított bútornál el lehessen érni olyan szintű stabilitást és ebből (is) adódó tartósságot, mint a gyárban összerakottnál. Amikor tehát bútort vásárol, törekedjen a gyárilag összeszerelt fenyőbútort előnyben részesíteni.
Amennyiben Ön összeszerelt termékünket lapraszerelten kéri, úgy az egyedi kategóriába eső termék garanciáját is egyedileg bíráljuk el!

Ide kattintva letöltheti hibabejelentő lapunkat!

fenyobutor-asztalos

Az Etsberger fenyőbútor weboldalán cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóink számára. Részletes információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás